Midsommarhelg i L-town

 
Hemma igen efter en helg i Luleå!
Det har varit en tuff, men samtidigt väldigt fin helg. 
Egentligen var det mest den såkallade "uppladdningen" som var klart bristfällig, därav att det kändes extra tufft. 
När jag somnade på fredagen hade jag varit vaken 56 av dom senaste 64 timmarna. Det är sååå underbart att inte kunna sova...
Jag gillar ju att tänka att jag är nåt i stil med superwoman, men jag påminns om att det nog mest troligt inte är så ändå. 
 
Hade det inte varit så att vi fick så god mat och hade så bra sällskap i fredags hade jag nog däckat klart tidigare, men det fanns visst någon liten reserv som gasade igång mej. Men när jag knappt hörde vad folk sa, blicken blev trött-stirrig och det kändes som att springa ett maraton bara att andas, då var det dags att åka hem. 
 
Igår vaknade jag sent och vi tog det ganska lugnt i någon timme, byggde lego med lilleman (herregud vad roligt det är att bygga lego!!) och tittade på dom mindre sagolika barnprogram som går på tv nu för tiden. Alltså allvarligt talat, vissa barnprogram börjar man ju rent må dåligt av att se. Nu känner jag mej sanslöst gammal, men - dom var bättre på min tid!
 
Sen hann vi med att åka och hälsa på några fina vänner och deras ännu mindre lilleman som vi fick beundra. 
Jag tror att samtliga leksaker hann testas av äldre lilleman, och många fick godkänt. 
Jag hann dock börja se hur det skulle bli klart mindre klirr i kassan när han fick tag i en innebandyklubba och en golfboll. Vi hann dock tack och lov byta till en klart mer lämplig boll innan det sattes igång att spela. Så det blev inget hål i teven. 
 
Sen åter hemma hos mamma & pappa blev det en hel del soffhäng i kombination med lego och tv. 
Och Hans fick prova pappas dragspel. Vi trodde vi hade hamnat i något spökhus, om man säger så...
 
Nu är jag parkerad i soffan, och är så trött att det känns som att jag skulle kunna sova till på onsdag. Vi märker väl hur det blir!
 
 





Kommentarer:

1 M:

Hej! Är "lilleman" från en tidigare relation? Samt kan du inte berätta in Hans hur ni träffades osv? Krya på dig! :).

Svar: Hej!"Lilleman" är Hans son :)
En liten story om mej och Hans kanske kan ordnas någon dag :)
Tack så mycket!
sandraochlivet.blogg.se

2 Karin:

Hej. Hoppas du nu kan vila, och att du får sova. Det var så roligt att träffa er, och Lillemannen vilken härlig o söt kille. När han åkte så sa han: Hoppas vi ses snart igen: ) så vi får hoppas det. Hälsa Kram

Svar: Heej!Ja jag har redan sovit och vilat en del, haha :) Hoppas jag lyckas med det inatt också!
Det var jättekul att vi kunde komma, så roligt att få ses! Jag tror att junior var väldigt nöjd också, han tyckte det var jätteroligt att han hittade en kompis där också :)
Ja men då får vi ju hålla tummarna för det då!
Ha det bra, kramar
sandraochlivet.blogg.se

Kommentera här: