Enkäter till förbannelse

 


Har nyss gjort något som är bland det tråkigaste som finns att göra - fylla i enkäter!
Smärtrehab skickade mej en lunta på inte mindre än 20 A4-sidor proppfulla med frågor och påståenden som skulle besvaras. I all ärlighets namn var det till och med en påminnelse..jag fick första för några veckor sedan, men jag har inte orkat ta tag i det. Men när jag igår fick en identisk lunta märkt "påminnelse" kände jag att jag inte hade så mycket till val, det skulle väl fortsätta komma påminnelser om jag inte skickar in det. 
 
Det är nu tredje gången jag har fyllt i precis samma enkät. En före jag fick komma till Smärtrehab, en efter att 5-veckorsprogrammet var avslutat, och en nu 1 år senare. 
Jag kan tänka mej att mina resultat knappast är såna dom gärna visar upp, haha. Frågan om hur jag tycker att min hälsa är nu, jämfört med samma tid för 1 år sedan som besvaras med "mycket sämre", är ju ingen höjdare direkt, haha. 
 
Har även fått en enkät från bostadsanpassningen på kommunen. Dom höll sig dock till 2 A4-sidor, så det kändes mer överkomligt. Dessutom kändes det rätt väsentligt att få fram att kommunen har varit superbra, men en av entreprenörerna allt annat än tillfredsställande. 
 
 
I övrigt då..ja inatt var det tydligt fight club i sängen. Något jag inte informerats om innan. 
Den där karln jag delar säng med får man verkligen akta sig för när han sover! Inatt kom en armbåge flygandes och träffade näsan klockrent nerifrån och upp. Jävlar alltså, det kändes! Initialt trodde jag att näsan var knäckt, men det verkar som att den höll. Den känns stabil iallafall. 
Måste kanske börja överväga att sova i hjälm. Men det känns ju spontant inte så komfortabelt det heller. 

Kommentera här: