En lista!

 
Ja jädrans, nu är det länge sedan jag skrev senast!
Här kommer en lista på orsaker till varför det är så..för att det även är länge sedan jag gjorde en lista. Mohaha. 
 
  • Vädret - ja, jag är ju en sån där person som får tvångstankar när det är soligt, jag måste vara ute! Så jag har varit ute. Utav bara fan. Bränt bort axlarna bland annat, för det är ju både så himla smart OCH skönt. Jag tror jag skippar linnen ett tag framöver. 
  • Tillbringat två nätter på sjukhus - där fick jag för att jag sa till Hans att jag hade klarat mej länge utan att vara till någon läkare. Man kom inte fram till något nytt när jag var där, det var mest observation (förvaring) tills jag mådde bättre. Fick dock prova på att ha en artärnål - stora blåmärken, ha KAD, samt testa ännu mer potenta smärtlindrande läkemedel, i princip helt utan effekt. 
  • Hälsat på hos världens bästa föräldrar - den här gången kunde även Hans följa med. Kan väl säga som så att soffan hade rätt mycket sällskap. Dock hanns även lite shopping med, jag blev t.ex. både en skitsnygg jeansjacka, och en sanlös minihögtalare, rikare. Inte dumt!
  • Jag är trött - knappast någon nyhet. 
 
Så - vad är på gång nu då?
Imorgon ska jag till en neurolog, vilket jag både ser framemot men även är ganska rädd för. 
Jag har blivit överkörd och dumförklarad lite för många gånger för att jag ska känna mej lugn inför ett besök hos en ny läkare. Det är tyvärr väldigt vanligt att EDS-patienter blir det.
Men du ser ju inte sjuk ut!
- Nej men gud, jag ber om ursäkt! Snälla, berätta för mej hur man ser ut när man är sjuk, så ska jag göra mitt absolut bästa för att passa in i mallen nästa gång! Snälla! Snälla?
 

Nää vadå, jag är ä inte bitter! Haha
 
 
Jag ska försöka bättra mej när det gäller att uppdatera bloggen, men jag kan inget lova. Sommaren är ju här! 
Fast just nu är det inte så imponerande väder..
 
 


Strecken på högra bilden kommer av att handleden var lindad.
 








 
På dessa tre bilder ovan demonstrerar jag mina "permanenta" tejpbitar och EKG-elektroder.
High fashion!


 
 

Kommentera här: