Dagen efter kvä..dagen före

 
Idag får jag sota för att jag var igång så mycket igår. Känslan i kroppen är faktiskt inte långt ifrån en rejäl bakfylla. Det är nästan så jag önskar att jag hade druckit lite whisky igår, då hade det ju ändå känts någotsånär motiverat att vara bakis, men det starkaste jag drack igår var kaffe och cola zero, så det räknas knappast. 
Annars kan man ju kanske tänka att jag är i klimakteriet, för jag fryser och svettas omvartannat. Tror inte det är applicerbart heller dock. 
Ögonen svider, kroppen värker, jag är trött men somnar inte. 
Om det då ändå hade kunnat vara regn ute idag, då hade det ändå känts okej att ha en bakisdag i soffan, men nähädå, då ska det ju såklart vara soligt och fint. Jag blir inte alls nå sur, nejdå. 
 
Så istället för att acceptera kroppens ovilja att göra något idag, tjurar jag och gör det förmodligen ännu värre. Men jag vill ut, så snart ska vi åka och kolla på lite kläder. 
Och kanske gå på bio ikväll. 
Jag vill faktiskt kunna ta vara på den här dagen också! 



Kommentarer:

1 Rosie:

Krya på dig gumman:-) bästa kramar från mig<3

Kommentera här: